الگوریتم جدید اینستاگرام درست زمانی که فکر می‌کنیم آن را یافته ایم، دوباره تغییر می‌کند. اینستاگرام ادعا می‌کند جدیدترین تغییرات برای بهبود تجربه کاربر و اولویت‌بندی لحظه‌هایی که برای‌مان مهم هستند ایجاد شده است.

آن‌چه می‌دانیم این است که پست‌های اینستاگرام به اندازه قبل در معرض دید دیگران قرار نمی‌گیرند. در حال حاضر، برآورد شده است که تنها ۱۰ درصد از مخاطبین‌تان واقعا پست شما را می‌بینند. اینستاگرام به اندازه‌گیری میزان علاقمندی مخاطبین‌تان پرداخته است تا تعیین کند آیا پست شما را به ۹۰ درصد دیگر فالوورهای‌تان نشان بدهد یا نه. شما چطور می‌توانید به ۹۰ درصد باقیمانده دست پیدا کنید؟

با الگوریتم جدید اینستاگرام کیفیت در صدر است و همه چیز به میزان انگیجمنت یا مشارکت افراد بر می‌گردد. مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که محتوای با کیفیت بسازید که به شیوه‌ای صحیح بین مخاطبین‌تان حرکت کند و مورد اقبال آن‌ها قرار بگیرد.

برای این که به مجموعه الگوریتم جدید اینستاگرام پی ببرید به مطالعه این مطلب ادامه دهید. این راهنما به شما کمک می‌کند پست‌های‌تان را بیشتر در معرض دید دیگران قرار دهید.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
بازاریابی اینستاگرام : جامع ترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ

در الگوریتم جدید اینستاگرام همه چیز به محتوای‌تان بر می‌گردد

اگر مخاطبین شما معمولا پست‌های‌تان را لایک می‌کنند، برای‌تان کامنت ارسال می‌کنند، محتوایی که اشتراک‌گذاری کرده‌اید را ذخیره می‌کنند یا استوری‌های اینستاگرام‌تان را مشاهده می‌کنند، احتمال بیشتری دارد پست‌های‌تان برای آن‌ها نمایش داده شود. از طریق ایجاد جذابیت بصری و امکانات اینستاگرام‌تان یک داستان برند منسجم خلق کنید تا بازدیدکنندگان تصادفی صفحه‌تان را، به دنبال کنندگان علاقمند و پیگیر تبدیل کنید.

اهمیت محتوا در اینستاگرام

به راه‌های هوشمندانه برای درگیر کردن کردن مخاطب در الگوریتم جدید اینستاگرام فکر کنید

برای دریافت محصول رایگان دایرکت بفرستید!” این جمله یک راه عالی برای هدایت افراد به بخش پیام‌های‌تان است و به ایجاد ارتباط با دنبال کنندگان‌تان منجر می‌شود. انجام نظرسنجی، مسابقه، تکنیک های بازاریابی محتوا و ارائه توصیه‌های ارزشمند یا مطرح کردن پرسش‌های مستقیم برای پاسخگویی افراد راه‌های فوق‌العاده‌ای برای برقراری ارتباط با مخاطبین‌تان هستند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
چطور در اینستاگرام مسابقه برگزار کنیم:آموزش جامع + 10 ابزار برگزاری مسابقه اینستاگرامی

از ویدیوهای زنده (لایو) استفاده کنید

شبیه به توصیه قبلی، لایو اینستاگرام نیز یک راه دیگر برای درگیر کردن دنبال کنندگان‌تان است. لایو در بخش استوری‌ها ظاهر می‌شود و اگر درخواست داده باشند یک اعلان نیز برای آن‌ها ارسال خواهد شد. در نظر داشته باشید هیچ کسی منتظر یک لایو با کیفیت عالی نیست. فالوورهای شما به این دلیل به تماشای ویدیوی‌تان می‌نشینند که پخش زنده است و درباره شما و برند شما است و مهمتر اینکه با شما به صورت زنده ارتباط برقرار می کنند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
چگونه از لایو چت اینستاگرام در کسب و کار استفاده کنیم؟

لایو یک راه عالی برای درگیر کردن فالوورهای‌تان است و باعث می‌شود بیشتر پیگیر برندتان باشند.

عاشق این هستم که نظرتان را جلب کنم

الگوریتم فیسبوک به طول زمانی بها می‌دهد که با محتوای‌تان تعامل می‌کنند، اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. الگوریتم جدید اینستاگرام از میزان زمانی که برای مشاهده پست‌تان صرف شده است به عنوان یک فاکتور در تعیین محبوبیت آن استفاده می‌کند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
عمر نرخ مشارکت به پایان رسیده؛ معیار جدید، توجه مخاطب است!

اگر کپشن‌تان شروع جذابی داشته باشید، احتمال بیشتری دارد که افراد واقعا آن را بخوانند یا روی دکمه “more” کلیک کنند و زمان بیشتری را برای پست‌تان سپری کنند.

آن ثانیه‌های اضافی که افراد صرف خواندن کپشن‌های اینستاگرام‌تان می‌کنند این پتانسیل را دارد که آن پست را موفق کند یا شکست دهد، بنابراین برای نگارش کپشن‌های‌تان وقت بگذارید.

پست‌های‌تان را پیش از موعد برنامه‌ریزی و زمان بندی کنید و زمانی‌که خلاقیت‌تان را پرورانده‌اید متن‌های‌تان را بنویسید تا بتوانید مخاطبین‌تان را بهتر جذب کنید.

نکته حرفه ای: شایعاتی وجود دارد مبنی بر این‌که ویرایش کردن کپشن در اولین ۲۴ ساعت پس از ارسال پست نیز در این الگوریتم یک زنگ خطر است، پس در همان اولین مرتبه کارتان را درست انجام دهید.

اهمیت استوری‌ها در الگوریتم جدید اینستاگرام

یک راه عالی برای برقراری ارتباط با فالوورهای‌تان استفاده از استوری‌های اینستاگرام است. در سال ۲۰۱۸، استوری‌های اینستاگرام بسیار موفق بودند و به جزء ضروری از استراتژی بازاریابی اینستاگرام تبدیل شدند.

نکته: استوری‌هایی که در بالای صفحه فیدتان ظاهر می‌شوند نیز تحت تأثیر الگوریتم اینستاگرام هستند! استوری‌های اینستاگرام که در ابتدای این ردیف ظاهر می‌شوند به اکانت‌هایی تعلق دارند که بیشتر با آنها انگیجمنت داشته‌اید، خواه از طریق پست‌ها یا استوری‌های آن اکانت.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
راهنمای جامع نحوه استفاده از استوری اینستاگرام برای کسب و کار

هرچه افراد تعامل بیشتری با استوری‌های اینستاگرام‌تان داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که پست‌های‌تان در فید آن‌ها نمایش داده شود.

انگیجمنت استوری اینستاگرام

ارتباط دو طرفه است

اینستاگرام بر اساس انگیجمنت‌تان با فالوورهای‌تان به اولویت بندی پست‌ها می‌پردازد، کامنت‌های دریافتی‌تان را سریعا پاسخ دهید، به ویژه یک ساعت اول پس از ارسال پست، در غیر این صورت رؤیت پذیری پست‌تان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

به کامنت‌ها به چشم یک مکالمه بنگرید. اگر یک دوست از شما پرسشی بپرسد یا از شما تعریف کند او را نادیده نمیگیرید. پس کسانی که کامنت‌شان سوالی نیست را نیز نادیده نگیرید! اگر کامنت ارسالی فالوورهای‌تان نیازمند پاسخ نیست، برای‌شان یک قلب یا یک اموجی دیگر بفرستید.

یک نکته خوب این است که بلاگرها / برندها / یا سفیران برندها را در استوری های خود شات کنید، زمانی‌که آنها پاسخ شما را می‌دهند. این کار به اینستاگرام نشان می‌دهد تا چه اندازه به صورت واقعی با مردم در ارتباط هستید.

اینستاگرام از شما می‌خواهد مانند یک انسان واقعی و زنده با دیگران در تعامل باشید بنابراین صرفا برای ارسال پست وارد اکانت‌تان شوید و سپس خارج شوید. حتما برای پست‌های خلاقانه دیگران نیز کامنت بگذارید.

نکته حرفه ای: برای این‌که کامنت شما از دید اینستاگرام انگیجمنت در نظر گرفته شود، با ۴ کلمه یا بیشتر کامنت بگذارید.

بازی هشتگ‌ها را یاد بگیرید

الگوریتم اینستاگرام همیشه به استفاده از هشتگ‌های مرتبط و خاص بها داده است، بنابراین زمان بگذارید و هشتگ‌های خاص بیشتری ایجاد کنید و همراه با هشتگ‌های محبوب استفاده کنید.

نکته حرفه ای: وقتی از ۵-۱۰ هشتگ خاص استفاده می‌کنید (بهترین تعداد 9 هشتگ) در مقایسه با زمانی که از ۳۰ هشتگ عمومی استفاده می‌کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

افراد توانایی فالوو یا دنبال کردن هشتگ ها را نیز دارند، یعنی به جای این‌که کاربران برای یافتن محتوای تگ شده شما مجبور باشند انبوهی از پست ها را زیر و رو کنند، پست شما به صورت خودکار در فید فالوورهای احتمالی جدیدتان نمایش داده خواهد شد.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
هشتگ اینستاگرام: آموزش کامل برای نتیجه گرفتن از هشتگ ها

فالوورها همچنین می‌توانند هشتگ‌ها را آنفالو کنند، پس به هیچ وجه از هشتگ ها به صورت اسپم استفاده نکنید. در انتخاب هشتگ‌های‌تان بسیار دقت کنید تا اینستاگرام پست‌تان را به عنوان اسپم شناسایی نکند.

نکته: هشتگ‌هایی که در کامنت‌های پست‌تان ارسال می‌کنید در نتایج جستجو ظاهر نخواهند شد. باید هشتگ‌ها را در کپشن‌تان بگنجانید.

ویژگی‌های جدید را تجربه کنید

به انگیجمنت و فعالیت منظم از سوی الگوریتم اینستاگرام بها داده می‌شود. از آن‌جایی که الگوریتم اینستاگرام برای استفاده از این ویژگی‌ها به کاربران پاداش می‌دهد، مهم است که همیشه چشم به راه به روزرسانی‌های جدید باشید! با این کار نه تنها جامعه مخاطبین‌تان را افزایش خواهید داد، بلکه شما را یک گام جلوتر نگه می‌دارد!

در سال 2018 قابلیت های بسیاری به استوری اینستاگرام اضافه شد، مانند نظرسنجی، شمارنده معکوس، باکس سوال و…، از این قابلیت ها به صورت هوشمندانه استفاده کنید تا بتوانید مشارکت خوبی جذب نمایید.

قابلیت های جدید اینستاگرام

زمان را هوشمندانه انتخاب کنید

الگوریتم اینستاگرام نه تنها به میزان مشارکت یا انگیجمنت دریافتی پست‌تان بها می‌دهد، بلکه برای سرعت دریافت این مشارکت نیز ارزش قائل است. اگر زمانی پست‌تان را ارسال کنید که اکثر فالوورهای‌تان آنلاین هستند، شانس بهتری برای دریافت سریع‌تر لایک و کامنت خواهید داشت.

برای این‌که انگیجمنت‌تان را بیشتر کنید، زمان ارسال پست‌های‌تان را با زمان فعالیت فالوورهای‌تان تنظیم کنید. اگر هنوز ایده‌ای در این زمینه ندارید، می‌توانید از insights اینستاگرام برای تشخیص بهترین زمان پست گذاری استفاده کنید.

آنالیز زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

ویژگی جدید recommended post در الگوریتم جدید اینستاگرام

ویژگی Explore Feed یک مجموعه منتخبی است از پست‌های ارسال شده از سوی افرادی که دنبال می‌کنید و افرادی که دنبال نمی‌کنید. پست‌های نمایش داده شده در این قسمت بر مبنای علاقمندی شما بر اساس هشتگ‌ها، افرادی که دنبال می‌کنید، پست‌هایی که لایک می‌کنید و سرچ‌های‌تان ارائه می‌شوند. اینستاگرام در حال حاضر تعدادی از این پست‌ها را در فید معمولی‌تان نمایش می‌دهد.

پیشنهادهای اینستاگرام در فید

شفاف سازی: ممکن است پست‌های غریبه‌ها در فیدتان ظاهر شوند.

از بخش تحلیل اینستاگرام برای شکست الگوریتم جدید اینستاگرام استفاده کنید

اگرچه تغییرات الگوریتم جدید اینستاگرام به نظر تکرار شونده است و مرتب در حال تغییر است، ولی با درک بهتر نحوه عملکرد آن‌ها می‌توانید همواره در صدر باقی بمانید. به insights اینستاگرام نگاهی بیاندازید و از کارهای مفید (و غیر مفیدی) که انجام می‌دهید درک بهتری داشته باشید تا بتوانید استراتژی‌تان را به خوبی تنظیم کنید.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
تحلیل و آنالیز اینستاگرام: راهنمای جامع متریک‌ها، Insights، نکات و ابزارها

نکته: بسیاری از تغییرات در بلاگ اینستاگرام اعلام نمی‌شوند، بلکه صرفا در پوشه‌ای در بخش Help Center به روزرسانی می‌شوند.

از تمام تغییرات و نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام آگاه باشید (ولی در آن غرق نشوید) و شانس‌تان را برای شکست دادن آن و هدایت افراد بیشتر به سوی پست‌های‌تان افزایش دهید.

 

منتظر نظرات و تجربیات شما در مورد الگوریتم اینستاگرام در بخش نظرات همین پست هستیم.

همچنین اگر این مطلب برای شما مفید بود از بخش ستاره ها به این مطلب رای دهید و آن را با دوستانتان از طریق دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی در زیر به اشتراک بگذارید.

 

برای یادگیری کاملتر موضوع افزایش انگیجمنت و فالوور در اینستاگرام می توانید پکیج آموزشی زیر را تهیه کنید:

دیگر محصولات آموزشی اینستاگرام:

۶۴ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • علیرضا کاظم زاده
    دی ۵, ۱۳۹۷ ۳:۴۱ ب.ظ

    سلام جناب کشانی عزیز، ممنون از مطلب خوبتون… ممنون میشم اگر رفرنس خاصی هم برای این مطالب وجود داره معرفی کنید.

    فقط درباره نکته‌ زیر برام سوال ایجاد شد.
    “نکته: هشتگ‌هایی که در کامنت‌های پست‌تان ارسال می‌کنید در نتایج جستجو ظاهر نخواهند شد. باید هشتگ‌ها را در کپشن‌تان بگنجانید.”
    که این مورد در آینده اجرا خواهد شد یا الان هست؟؟ چون اگر الان این الگوریتم وجود داره پس چطور تو اینسایت پستی که هشتگ هاش رو در کامنت زدیم هم از هشتگش ایمپرشن داریم؟ البته احتمالا میزان اثرگذار اینکه هشتگ در کامنت باشد یا در کپشن متفاوت باشه ولی این نکته برام مجوله یکم که کلا تو موتور جست‌وجو نره

    باز هم ممنون از شما بابت به اشتراک گذاشتن این مطالب

    پاسخ
    • بهنام کشانی
      دی ۸, ۱۳۹۷ ۴:۴۷ ب.ظ

      درود جناب کاظم زاده، خواهش می کنم.
      ممنون از شما که وقت میذارید و مطالب را میخونید.
      معمولا الگوریتم ها به صورت یکجا روی همه اکانت ها اعمال نمیشه، احتمالا شواهدی هست که در الگوریتم جدید اهمیت هشتگ های کامنت کمتر میشه و کم کم کلا بی تاثیر میشه.

      پاسخ
      • مممنون از مطالبتان من یه سوال داشتم،من نسخه جدید اینستاگرام رو نصب کردم اما تعداد لایک پست های هر پیچی که عضو هستم نمیاد برام .برای مثال نمیاد ۳۶۰ نفر پسندیدند مشکل از چیست؟مممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید (اینستاگرام هم فارسی است )

        پاسخ
        • بهنام کشانی
          دی ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۳۹ ق.ظ

          این مورد به مرور برای همه اجرایی میشه
          اینستاگرام در حال حذف نمایش تعداد لایک ها هست.
          مشکل از اینستاگرام شما نیست

          پاسخ
          • با سلام
            چی میشه که بعد از حدود یک ماه تعداد لایک های پای پست ها ب مرور کم میشه
            مثلا روزی یکی دو تا لایک کو میشه

    • بهنام کشانی
      دی ۸, ۱۳۹۷ ۴:۵۴ ب.ظ

      اگه منظورتون از رفرنس ها رفرنس خود مطلب هست، چشم لینک میذارم.
      اگر هم منظورتون اینه کلا رفرنس معرفی کنم، حتما در قالب یک پست رفرنس های دیجیتال مارکتینگ را به طور کلی معرفی می کنم.

      پاسخ
  • سلام آقای کشانی بزرگوار
    خیلی ممنون هستم از شما بابت تدوین این مقاله عالی
    لطف می فرمایید منابع رو هم اعلام بفرمایید؟

    پاسخ
  • سلام
    بسیار عالی بود
    جدیدا تو قسمت کنترل کامنت میتونیم کلمه هایی که دوست نداریم برامون کامنت بشن رو میشه نوشت تا فیلتر بشه ولی من امتحان کردم و نشد،به نظرتون مشکلم چیه؟

    پاسخ
    • بهنام کشانی
      دی ۲۰, ۱۳۹۷ ۵:۰۲ ب.ظ

      سلام
      خواهش میکنم..
      در زبان فارسی بخاطر تفاوت در نوع کیبورد گوشی های مختلف، لازمه که با کیبوردهای مختلف کلمات نوشته بشه تا همه حالت ها پوشش داده بشه.

      پاسخ
  • سلام
    بهنام عزیز ضمن تشکر از مقاله خوب،
    اما تیتر جذابی نوشتی، بازش کردم ببینم جدید چه خبر؟!
    کل مقاله رو خوندم اما هیچ چیز جدیدی که در ۲۰۱۸ نبوده و الان ۲۰۱۹ اضافه شده باشه ندیدم!
    اگر در ادامه مقاله ای نوشتی و مورد جدیدی که واقعا به ۲۰۱۹ مربوط بشه داخلش باشه، خوشحال میشم اول نفری باشم که بیام و بخونمش ?

    پاسخ
  • […] منبع : سایت بهنام کشانی […]

    پاسخ
  • درود, مقاله کامل و شفافی بود که پاسخ بسیاری از سئوالاتم را در آن پیدا کردم. دو سئوال هم دارم که ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید. اول اینکه شنیدم اینستاگرام قصد دارد در ساز و کاری جدید اکانتهای فیک و حتی اکانتهای واقعی که پیج را دنبال نمی‌کنند از دنبال کنندگان هر پیج حذف و آنفالو کند آیا این حقیقت دارد?! مثلا پیجی با صدهزار فالور ولی تنها ده پانزده هزار دنبال‌کننده همیشگی باید منتظر ریزش شدید فالوور باشد?? سئوال دومم هم اینه که چندباری اینستا به من پیام داده که اعتباری سی دلاری برای بیشتر دیده شدن به شما اختصاص داده شده! چطور میتونم این اعتبار را دریافت کنم پیج به فیس‌بوک متصل است ولی موفق به اتمام مراحلش نشدم

    پاسخ
    • درود دوست عزیز
      سپاس از وقتی گذاشتید برای مطالعه و کامنت گذاشتن.
      در مورد سوال هایی که داشتید، سوال اول اینکه این موضوع به نظر میاد که وجود داره و بنده داخل کانال تلگرامم گذاشتم.
      این لینکش هست:
      https://t.me/behnamkeshani/999
      در مورد سوال دوم هم وقتی تو پنلت قرار گرفته، میتونید تو بخش promote اینستاگرام ازش استفاده کنید ولی متاسفانه تارگت کشور ایران وجود نداره.

      پاسخ
  • سلام
    ویوو پیج من ١٠ روزی میشه خیلی کم شده تقریبا ٧٠ درصد پس به خاطر الگوریتم جدید اینستا هست؟؟ به همین شکل میمونه چون هر کاری میکنم بیشتر نمیشن دیگه

    پاسخ
  • با سلام خدمت شما و ممنون از مقاله خوبتون
    من سوالی داشتم. اینکه تو پیج من هر وقت پست میذارم و دوستان لایک میکنن، همیشه افراد خاصی در بالای صفحه ی مربوط به لایک ها هستن. من جواب این سوالم رو هیچ جا پیدا نکردم. حتی مثلا بعضی افراد هستن ک من با اونا به ندرت ارتباط دارم و اصلا وارد پیج اونا نمیشم ولی خب جای اونا جزو چند نفر اول هست.
    چه الگوریتم خاصی واقعا داره؟ چون به ترتیب زمان یا حروف الفبا یا ارتباط از دایرکت و…. هم نبوده

    پاسخ
  • باسلام
    میخواستم بدونم الگوریتم ترتیب لایک کنندگان پست ها دقیقا چیه؟ یعنی چرا از بین افرادی ک اکثرا پست هامون رو لایک میکنن و استوری هامون رو میبینن، همیشه افراد خاصی در بالای لیست جای دارند؟

    پاسخ
    • هنوز ترتیب نمایش لایک کننده ها و کامنت گذارها مشخص نیست.
      چنتا بحث هست:
      میزان انگیجمنت با اون فرد
      تعداد فالوورهاش
      میزان انگیجمنت با اون با شما
      و….

      پاسخ
  • عالی بود.استفاده کردم

    پاسخ
    • سلام اگر کسی پستی بگذارد که جعلی وخلاف عرف باشد واینکه یک پیج قلابی شبه پیج شما درست کرده وفالورهای شمارا برای خودش جمع کرده وعکسهای خلاف میگذارد چه باید کرد

      پاسخ
  • […] طبیعی برای اینستاگرام و الگوریتمش اهمیت بالایی دارد. به حساب اینستاگرام‌تان بی‌توجه […]

    پاسخ
  • سلام
    اکانت من دچار مشکل شده . در اکانت اینستاگرام من گزینه شاپ وجود ندارد . اکانت من به فیسبوک متصل است . در فیسبوک گزینه خرید وجود دارد اما در اینستاگرام وجود ندارد.
    راه حل شدن این مشکل چیست ؟

    پاسخ
  • اکانت جدید اینستا درست کردم که تعداد پست ها اصلا نمیزنه و فرمش کلا جدید شده هر کار میکنم نمیشه درست کردش مثل بقیه که تعداد پست های نفرات رو نشون بده

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر، بسیار مطلب مفیدی بود، ممنون

    پاسخ
  • […] الگوریتم جدید اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ چگونه کار می‌کند؟ &#… […]

    پاسخ
  • سلام. واقعا ممنون بابت مقاله خوبتون.
    بنده ادمین پیج azarpic هستم. اخیرا دیدم که تقریبا میزان انگیجمنتها نصف شده و دلیلشو جستجو کردم و این مقاله رو خوندم. خیلی مفید بود.
    فکر کنم دلیل اصلیش این باشه: “نکته: هشتگ‌هایی که در کامنت‌های پست‌تان ارسال می‌کنید در نتایج جستجو ظاهر نخواهند شد. باید هشتگ‌ها را در کپشن‌تان بگنجانید.”
    البته مشارکت کم بنده در استوری و igtv هم خیلی موثره حتما.

    اینستا چقدر خوب داره روی الگوریتمهاش کار میکنه و ما بی خبریم.

    با تشکر از شما

    پاسخ
  • سلام جناب کشانی درالگوریتم جدیددرهرساعت چندنفرومیشه فالوکرد. ممنون ازشما

    پاسخ
  • باعرض ادب و احترام میخواستم دلیل اینکه چرا پستی که در پیجمان منتشر کردیم فقط و فقط با فیلتر شکن برای دیگران باز میشود و چیز جالب تر اینکه وقتی بعد مدتی پست دیگری منتشر کردم ان پست دیگر با این مشکل روبه رو نشد
    الان بالای پیجم زده ۲پست ولی وقتی دیگران بدون فیلتر شکن وارد میشوند تنها یک پست برایشان قابل رویت است .
    ممنونم میشم اگر راهنمایی کنید

    پاسخ
  • با سلام
    جناب کشانی
    خسته نباشید و تشکر
    بابت مطالب آموزتدتون
    دو تا مشکل من که تقریبا چند وقت یکبار تکرار میشه و کلافه شدم اینه که
    ۱- هر مدت یکبار صفحه هوم اصلا آپدیت نمیشه اگرم لایک بزارم یا کامنتی بزارم ثبت میشه ولی پاک میشه انگار چیزی نزاشتم
    ۲- و مهمترین قسمتش
    در صفحه سرچ هست تمام تصاویر میشه فقط منظره و ساختمان و یه سری عکسای طبیعت که نه لایک کردم نه حتی برای یکبار هم دیدم
    میشه راهنمایی کنید چکار کنم

    پاسخ
    • سلام
      ممنون از لطف شما.
      مورد اول معمولا به دلیل قطع موقت و لحظه ای اینترنت هست معمولا.
      مورد دوم: الان زیر تمام تصاویری که برای شما در صفحه سرچ نشون میده دلیلش ذکر شده.
      از اونجا میتونید بفهمید به چه دلیل هر پست داره به شما نشون داده میشه

      پاسخ
      • سپاسگزارم
        اولا ببخشید سئوالم دوبار فرستاده شد
        دوم در مورد اینکه فرمودید زیرش توضیح میده من توضیحی نمیبینم عکس رو شخصی مثلا از منظره ای در سوئیس گذاشته بهزبان المانی و یک عده ای دیگر لایک کردن این چه توضیحی داره میده اصلا نه اون شخص رو میشناسم نه لایک کننده هارو ازین تیپ عکسها عرض کردم یهو تو صفحه سرچ من پر میشه بی دلیل یا منظره یا حیوانات یا دکوراسیون هیچکدومشونو نه میشناسم نه وارد پیجشون شدم
        واقعا مسخرست ببخشید ولی اذیت کنندست

        پاسخ
  • با سلام
    جناب کشانی
    خسته نباشید و تشکر
    بابت مطالب آموزتدتون
    دو تا مشکل من که تقریبا چند وقت یکبار تکرار میشه و کلافه شدم اینه که
    ۱- هر مدت یکبار صفحه هوم اصلا آپدیت نمیشه اگرم لایک بزارم یا کامنتی بزارم ثبت میشه ولی پاک میشه انگار چیزی نزاشتم
    ۲- و مهمترین قسمتش
    در صفحه سرچ هست تمام تصاویر میشه فقط منظره و ساختمان و یه سری عکسای طبیعت که نه لایک کردم نه حتی برای یکبار هم دیدم
    میشه راهنمایی کنید چکار کنم
    سپاسگزارم

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید ببخشید من موتیه که بلاک پست هستم ولی با فیلتر شکن میتونم پست بزارم اما تعداد لایک ها و ویو هام به شدت پایین اومده میخواستم بدونم آیا این مشکل ها با هم مرتبط هستند؟

    پاسخ
    • تعداد لایک و ویو و به طور کلی انگیجمنت مدتیه که برای همه کاهش پیدا کرده و احتمالش کمه که به بلاک بودن ربط داشته باشه.

      پاسخ
  • سلام.. تعداد فالوور و فالوویینگ و تعداد پست های پیج خودم و پیج بقیه دیگه نشون داده نمیشه، چیکار کنم ؟؟؟

    پاسخ
  • سلام
    چطور وقتی کسی نامی را در اینستاگرام سرچ میکند، نفر اول باشیم ؟
    نفراتی بالاتر میایند که فالوور کمتری دارند و معمولا هرکسی هم سرچ میکند ، آنها بالا میایند و ربطی به اینگیجمنت ندارد!

    پاسخ
  • سلام
    این مورد رو هم بنده اضافه می کنم، با استفاده از My-Official.ir می توان چندین لینک را در بیو اینستاگرام وارد کرد.
    (از مدیریت درخواست دارم آموزشی رو در خصوص کار با این سرویس برای افراد مبتدی ارائه کنند)

    پاسخ
  • سلام. بنده یک پیج اصلی دارمو تعداد زیادی پیج فیک. اگر از پیجهای فیکم به سرعت پست پیج اصلیمو لایک کنم و کامنت بذارم تاثیری در نمایش بیشتر پستم به بقیه فالورهای واقعیم داره؟

    پاسخ
  • سلام و روز بخیر
    آپدیت جدید اینستاگرام ، هنگام سرچ بعضی از هشتک ها ، مینویسه ۱۰۰+ پست اما کل پست ها رو نشون نمیده حتی recent رو انتخاب میکنی باز هم پست های اخر رو نشون نمیده ف همون صد تای اول رو نشون میده ، ممکنه توضیح بفرمایید و پاسسخ بدید که چه باید کرد

    پاسخ
  • سلام بر شما حالتون خوبه ببخشید سوالم شاید بی ربط باشه من چند ماهه قسمت نوتیفیکیشن اینستاگرامم مشکل پیدا کرده و چیزی نشون نمیده. فقط عکس پروفایل لایک کننده و کامنت گذارها را با فاصله زیاد نشون میده و متاسفانه هرچی آپدیت کردم یا حذف کردم و از نو نصب کردم بازم حل نشد باید چکار کنم؟ برای چند نفر از دوستام هم اینطور شده

    پاسخ
  • خیلی ممنونم. واسه من مفید بود

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    مخاطبین منو بالا نمیاره اصلا به کانتکت بنده وصل نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  • در مورد بلاک شدن کپشن دایرکت لایک فالو کامنت هم چیزی بگید من پیچ جدید زدم ولی بلافاصله ریپورت شدم پست گذاشتم پستم بدون کپشن سند شد و دیگه نتونستم لایک فالو کامنت حتی دایرکت ارسال کنم و این موضوع رو به پشتیبانی ارسال کردم در عرض ۲۴ ساعت کلا پیچمو دیسیبل کرد و دوباره پیچ شخصی که داشتم تبدیل به پیچ کاری کردم که بعد یک هفته این پیچ هم بلاک شد با تغییر پسورد حل میشه ولی دوباره بلاک میشه راهنمایی کنید?

    پاسخ
  • این مطلبی که راجب هشتگ ها داخل کامنت نوشته بودین که دیده نمیشن رو من امتحان کردم و اشتباه بود.

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب در قوانین جدید اینستاگرام روزانه چند نفر را می توانیم فالو و یا آن فالو کنیم بدون استفاده از برنامه خودمون انجام بدیم مشکلی پیش نمی آید ؟

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشی کشانی عزیز ، چرا وقتی کسیانی که منو فالو میکنن میرم تو دنبال شوندگانشون اول صفحه نیستم یا وسط صفحه هستم یا کلا نیستم

    پاسخ
  • سلام کسانی محترم چرا کسانی کا منو فالو میکنن میرم تو دنبال کننده هاشون من نیستم یا وسط هستم یا کلا نیستم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید آیا کسانی که پست منو لایک نمیکنند ایستاگرام پست من رو به مرور نمایش نمیده براشون به صورت اتوماتیک و حذف میشوند از پیج من…

    پاسخ
  • ببخشید من قبلاً استورى که میزاشتم به ترتیب میومد که کیا دیدن ولى چند ماه میشه مه دیگه به ترتیب نمیاد چیکار کنم مثل قبل بشه؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    من پیجم تعداد فالوراش نمایش پیدا نمیکنه یعنی فقط کسایی که منو فالو دارن میدونن چند تا پست دارم در غیر این صورت تعداد پست ۰ اپدیتم کردم اما درست نشد به نظر شما مشکل از چیه ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.