X

۲۴ پیش بینی در مورد بازاریابی محتوا برای سال ۲۰۱۸

۲۴ پیش بینی در مورد بازاریابی محتوا برای سال ۲۰۱۸

اگر یک چیز را بخواهیم از سال ۲۰۱۷ درس بگیریم ، این است که بازاریاب ها نسبت به هر زمان دیگری موظف به پاسخگویی هستند. دیگر مثل گذشته تیرهایی در تاریکی رها نمیکنند به امید اینکه یکی به هدف بخورد. بودجه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند. استراتژی ها با چشم انداز های بلند مدت تدوین می شوند. و مهمتر از همه نتایج قابل اندازه گیری تر شده اند.

از آنجایی که بازاریابی محتوا در حال دگرگون شدن در سال ۲۰۱۸ می باشد. در این مطلب ۲۴ پیش بینی بزرگان این صنعت را که می تواند چشم انداز های بسیار خوبی به شما در این زمینه بدهد گرد آوری نموده ام.

بازاریابی محتوا دیگر به عنوان یک فعالیت در بالای قیف بازاریابی برای ایجاد مخاطب شناخته نمی شود. در عوض بازاریاب ها متوجه خواهند شد که محتوا ریسمانی طلایی است که تمام تجربیات را در مسیر سفر مشتری به هم متصل می نماید. داستان های عالی  نه تنها رکن حیاتی برای مقالات و ویدئوها هستند ؛ بلکه برای مطالعات موردی و عرصه فروش نیز ضروری می باشند.

Joe Lazauskas – مدیر استراتژی محتوا

کمیت کمتر ، کیفیت بالاتر. برندهای هوشمند مقدار محتوای تولیدی را کاهش خواهند داد و از بودجه مورد نظر در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای آنچه تولید می کنند می کنند استفاده خواهند کرد.

Shane Snow – هم بنیانگذار

تا الان برند ها سعی می کردند پادکست های خودشان را که آنچنان هم موفق نبودند تولید کنند. فکر می کنم امسال برند ها حامی قسمت هایی از پادکست هایی شوند در حال حاضر مشهور هستند.

Alli Manning – مدیر talent and editorial services

ابتکارات در بازاریابی محتوا تبدیل به میز قماری خواهد شد که بازاریاب ها برای نگه داشتن شغلشان بر سر آن میز به رقابت خواهند پرداخت.

Greg Merson – مدیر فروش

برند ها بیش از پیش بر تحقیق در مورد شخصیت و مراحل سفر مشتری برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی های محتوا تاکید خواهند کرد.

Kelly Wenzel – مدیر ارشد بازاریابی

شرکت های B2C بیشتر از موضوعات عمومی به ویژه اجتماعی استفاده خواهند کرد و آم را در محتوای خود منعکس می کنند.

Cyrus Park – مدیر اجرایی

شبکه های انتشار پولی ویدئو بسیار ضعیف خواهند شد، چرا که بازاریاب های محتوا یوتیوب و فیسبوک را به عنوان مهمترین کانال های ترویج خود انتخاب نموده اند.

Felicity Blance – مدیر خدمات ترویجی

تیم های بازاریابی برای اثبات توانایی هایشان ، تلاش خواهند کرد تا محتوایی تولید کنند که برای تمام بخش ها قابل استفاده باشد.

Luke Maloney – مدیر ارشد فروش

در سال های گذشته تمرکز بر روی مکانیک بازاریابی محتوا بود – چطور یک سوسیس تولید می شود. در سال ۲۰۱۸ ، رهبران برند ها به یک سوال بنیادی پاسخ خواهند داد: چقدر کیفیت سوسیس خوب خواهد بود؟

Erin Nelson – سردبیر ارشد

بازاریابی محتوا و درآمد دوستان عالی خواهند بود. هرچقدر سیستم های بازاریابی مجتمع تر گردند ، بازاریاب ها توانایی بیشتری برای ایجاد درآمد قابل توجه توسط ابتکاراتشان در بازاریابی محتوا خواهند داشت. در این شرایط ، فشار تنها بر روی افزایش عدد ها خواهد بود.

John Fernandez – قائم مقام بازاریابی درآمد

برای حفظ ارتباط و در عین حال جلوگیری از دردسرهای فیلم های کوتاه ، برند ها فرمت های دیگر تصویری مانند انیمیشن و موشن گرافیک را استفاده خواهند کرد.

Brian Maehl – مدیر talent and editorial services

مدیران ارشد بازاریابی در پس زمینه همه فعالیت های کسب و کار از جمله کمپین ها و تیم های اجرایی حضور خواهند داشت.

Adrienne Todd – متخصص ارتباطات

پلتفرم های بازاریابی محتوا جای پای خود را به عنوان شرکت های بزرگ نرم افزاری محکم کرده و بدنبال خرید شرکت های دیگر هستند. از این شرکت ها انتظار می رود که خدمات بازاریابی محتوا را به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های راه حل های بازاریابی ابری شان در نظر بگیرند.

Dillon Baker – متخصص بازاریابی محصول

بازاریاب ها یک رویکرد استراتژیک تر برای تولید ، در اختیار قرار دادن و بهینه سازی محتوا بر خواهند گزید که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. در نتیجه ، قادر خواهند بود به طور خودکار یک تجربه شخصی سازی شده برای مشتری در مسر سفر محتوایی ایجاد کنند که تا به حال تجربه نکرده است.

Priyamvadha Ramakrishnan – ناشر محتوا

سازمان ها می توانند میزان بازگشت سرمایه را به طور کاملا دقیق و شفاف و در راستای اهدافشان محاسبه نمایند.

Rob Haber – مدیر موفقیت مشتری

برند ها ارتباطات سیستم هایشان را برای آنکه همه افراد داخل سازمان بتوانند به محتوای تولید شده دسترسی آسان داشه باشند بررسی خواهند کرد.

Alicia Phuah- account manager

شاهد ارتباط بیشتر بازاریابی محتوا با اینترنت اشیا خواهیم بود. اینترنت اشیا تماما در رابطه با آسایش است و هرکاری که برند ها بتوانند انجام دهند تا زندگی مشتریان را آسانتر نمایند یک برد محسوب می شود.

Ann Fabens-Lassen – رئیس ستاد

برند های بزرگ رویکرد CoE که ما سال ها توصیه می کردیم را در پیش خواهند گرفت. اگر بازاریاب ها می خواهند در عصر دگرگونی دیجیتال موفق شوند، رویکردشان می بایست بازاریابی محتوا و بازاریابی کردن محتوا به صورت کامل و بالغ باشد.

Henry Bruce – قائم مقام بازاریابی محصول

برند ها باید در مورد ارائه تجربه یک محتوای بی دردسر برای مصرف کنندگان به وسیله تحلیل رفتارهای آنلاین و آفلاین زیاد صحبت کنند. در اینجا کلمه کلیدی “زیاد صحبت کردن است” چرا که اکثر برند ها سال هاست که در مقابله با این چالش موفق نبوده اند.

Syd Alperowicz – مدیر محصول

تعداد بسیار زیادی بنیانگذار خواهند بود که ویدئوهایی در مورد تفکر رهبری در لینکداین منتشر خواهد کرد. بسیاری از آنها مبهم و بسیاری دیگر نیز مانند یک سخنرانی TED دو دقیقه ای خواهد بود.

Colton Cox – معاون برنامه ریزی

همانطور که در مطلب ۱۰۰۰ مدیر ارشد بازاریابی مجله فورچون در مورد موفقیت سازمان هایی چون RBC ، Morgan Stanley ، Manulife و IBM دیدیم ، آنها انتقال دلارهای بازاریابی را از بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی محتوا سرعت خواهند بخشید. علی الخصوص این مدیران از حداکثر توان پلتفرم های بازاریابی محتوا برای این تغییر استفاده می کنند.

Gavin Power – قائم مقام مالی

بسیاری از ما باور داریم که مالتی مدیا ها فروانروایی خواهند کرد ، با اینحال هنوز برخی برندها بخاطر هزینه های آن ، روی آن سرمایه گذاری نمی کنند. در صورتی که مزایای بسیار زیادی برای در اولویت قرار دادن ویدئو و دیگر فرمت های تصویری در شبکه های اجتماعی وجود دارد چرا می تواند پیام شما را به مرتبط ترین و قابل اشتراک گذاری ترین راه به دست مخاطب برساند.

Ines Tamaddon – استراتژیست محتوا

باهوشترین بازاریاب ها کسانی هستند که تمایل خود را برای تعیین و محاسبه دقیق میزان بازگشت سرمایه برنامه محتوایی خود افزایش دهند.

Marc Schraer – قائم مقام ارشد فروش

هر چیز داغی یک روز سرد می شود. با اینکه تولید کنندگان محتوا هنوز در پی دستکاری الگوریتم ها و ایجاد مزاحمت با محتواهایی که کاربر را به کلیلک کردن مجبور می کنند هستند، من فکر می کنم به زودی دوران رنج به پایان خواهد رسید. شرکت هایی که با مخاطبانشان با هوشمندی رفتار می کنند، زمانی که مشتریان آماده خرید باشند دستاوردهای بزرگی کسب خواهند کرد.

Jordan Teicher – سردبیر

بازاریابی محتوا