از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ اینستاگرام رشد چشمگیر ۳۷۵% را شاهد بود و در سپتامبر ۲۰۱۷ تعداد کاربران آن به ۸۰۰ میلیون نفر رسید.

بر اساس این رشد و ترافیک ، اینستاگرام به یک پلتفرم مادر برای اینفلوئنسر ها نبدیل شد. بیشتر این تاثیر گذاری بر روی رفتار های خرید بوده است که فرصت بسیار عالی را فراهم نموده است. فیسبوک و پینترست در این زمینه در جایگاه های بعدی قرار دارند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
بازاریابی اینستاگرام : جامع ترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ

وبسایت Adweek این تاثیر گذاری را به بهترین نحو بیان کرده: ” در شرایطی که دنیا به سمت شبکه های اجتماعی پیش می رود ، مصرف کننده ها دیگر مصرف کنندگان را دنبال می کنند تا آنها از تجربیات خرید هایشان به اطلاع آنها برسانند. بر خلاف گذشته که مصرف کنندگان شرکت ها را دنبال می کردند ، اینروز ها به یکدیگر و شخصیت های مورد علاقه شان نگاه می کنند”

۷۲% کاربران اینستاگرام اعلام کردند که تصمیمات خریدشان را در زمان گشت و گذار در اینستاگرام گرفته اند. اگر شما هنوز بازاریابی در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام انجام نداده اید ، این فرصت را از دست داده اید.

و وقتی که این بازاریابی را شروع کردید ، به یک سلبریتی بزرگ برای تاثیر گذاری نیاز ندارید. هواداران یک برند و پرطرفدار ها ، بالاترین میزان مشارکت  ۸% را برای شما به همراه خواهد داشت ، این در حالی است که این میزان برای سلبریتی ها به طور متوسط ۱٫۶% می باشد.

ممکن است فکر کنید که اینستاگرام عمدتا برای کسب و کارهای B2C استفاده می شود تا B2B ، ولی در واقع هرکس می تواند برند / محصول / خدمات / نرم افزار خود را در آن ترویج نموده و از مشتریانش به عنوان اینفلوئنسر استفاده نماید.

احتمالا الآن به پست های تبلیغاتی فکر می کنید. جالب است بدانید که تعداد تبلیغ کنندگانی که از اینستاگرام استفاده می کنند در مارس ۲۰۱۷ دو برابر شد.

مطمئنم برای شما هم این سوال پیش آمده که هزینه این تبلیغات چقدر است؟ متوسط هزینه پست تبلیغاتی در اینستاگرام حدود ۳۰۰$ است. (این رقم برای کشور ایران متفاوت است). هر چقدر تعداد فالوورهایتان افزایش یابد ، متوسط نرخ پست هایتان نیز افزایش می یابد.

برای اطلاعات بیشتر این اینفوگرافیک جذاب را که توسط شرکت تجارت الکترونیک X-Cart تهیه شده و توسط تیم ما ترجمه شده را مطالعه نمایید.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه های اجتماعی صفر تا صد

اینفوگرافیک نفوذ اینستاگرام

 

اینفوگرافیک تاثیر اینفلوئنسرهای اینستاگرام

منبع: IMPACT

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.