در این مطالعه از بین ۵۷۰۰ بازاریاب با این هدف که چقدر از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای رشد و ترویج کسب و کارشان استفاده می کنند نظرسنجی به عمل آمد. در ادامه خواهید دید:

    • مهمترین سوالات بازاریابان در مورد شبکه های اجتماعی پاسخ داده شد: ما مهمترین سوالات بازاریابان در مورد شبکه های اجتماعی را پاسخ دادیم.

 

    • بازاریابی فیسبوک: ما برای بازاریابان کشف کردیم که بازاریابی فیسبوک چطور می تواند موثر باشد.

 

  • تعهد زمانی: ما زمانی که بازاریابان در هفته روی شبکه های اجتماعی صرف می کنند را محاسبه کردیم. این تحلیل می تواند هم به بازاریابانی که تازه شروع کرده اند و هم آنان که به دنبال پیشرفت هستند کمک کند.
  • مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی : این بخش از مطالعه عمده مزایایی که بازاریابان از شبکه های اجتماعی کسب می کنند را آشکار می کند. ما همچنین نگاهی به میزان زمان هفتگی صرف شده و سالهایی که تجربه کسب کرده اند، می تواند این نتایج را تحت تاثیر قرار دهد.
  • پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی: مشخص کردیم که یازاریابان کدام پلتفرم ها را استفاده کرده اند و چگونه این استفاده باعث تغییر در کسب و کارشان شده است. همچنین بررسی کردیم که بازاریابان حرفه ای از کدام پلتفرم ها استفاده می کنند.
  • میزان ارسال ها در شبکه های اجتماعی: در این بخش ، ما بررسی نموده ایم که بازاریابان در چه بازه های زمانی در شبکه های اجتماعی پست هایشان را ارسال می کنند و چطور برای تغییر استراتژی هایشان برنامه ریزی می کنند؟
  • دیگر تحلیل ها: ما همچنین نقش محتوا و ویدئو های زنده را در بازاریابی شبکه های اجتماعی رایگان و پولی را بررسی نموده ایم. به علاوه نگاهی به شرکت های B2B و تفاوت آن با B2C داشته ایم. همچنین تغییرات برجسته ای که نسبت به سال ۲۰۱۶ داشته را مورد بررسی قرار دادیم.
مقاله مرتبط را از دست ندهید:
مارکتینگ یا برند ؛ کدامیک در انتخابات آمریکا پیروز شد؟

 

 

جهت دانلود رایگان گزارش صنعت بازاریابی شبکه های اجتماعی فرم زیر را تکمیل نمایید




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.